dimarts, 20 de desembre del 2016

Setmana del 12 al 18 de desembre

Dilluns: al matí tocava signatura a l’Ajuntament, a les 11.30 h reunió de pacte amb l’Òscar Vergés i la Marta Felip; posteriorment, a les 12.30, vam fer Comissió informativa ordinària: com que no hi havia punts a l’ordre del dia, es va aprofitar per fer una sessió amb els regidors i el cap de la policia per a informar-los dels procediments que podem realitzar i realitzem davant la problemàtica de les ocupacions. A les 14h, vam acabar amb la Junta de govern local.

Dimarts: a les 19 h, reunió al carrer Nicaragua amb l’àrea d’organització del PSC per tractar de diversos assumptes ordinaris.

Dimecres: signatura i assumptes diversos a la casa gran; al migdia, reunió al PDC amb treballadors socials del Barri de sant Joan per preparar la reunió de la Comissió de seguiment del Barri de Sant Joan. A les 18h vàrem celebrar aquesta sessió, on es van repassar els assumptes que hem anat treballant durant l’any; he de dir que per part dels assistents es va expressar que, si bé les coses són millorables, evolucionen favorablement. En el decurs de la reunió vaig retirar la paraula a un representant veïnal: totes les opinions són respectables, però no puc permetre que es falti a la veritat d’una forma objectiva. Tampoc no em van agradar les opinions del regidor Borrego: simplement confon una comissió de treball amb un plenari de l’Ajuntament. Com tots els grups vàrem expressar, haurà de pensar si vol seguir en el pacte o no.

Dijous vaig tenir reunió amb una veïna de Figueres que va expressar-me la seva queixa relativa al fet que alguns tallers mecànics omplen els carrers de cotxes que estan reparant i fins i tot ocupen les zones per a persones amb discapacitats. Li vaig prometre posar-hi remei.

Divendres a les 9.30 vaig assitir a la constitució dels Consells Territorials de Serveis Socials a Girona amb el Secretari d’Afers Socials. Vaig tenir oportunitat d’expressar que el sistema d’ajuts públics em sembla molt injust i que a Figueres n’hi ha que se n’aprofiten amb l’empara d’una entitat que confon la lluita social amb maltractar treballadors socials.
A part, va ser un matí molt mogut a causa d’un incendi al Culubret, afortunadament sense víctimes, però amb alguna plantació de marihuana per la qual els responsables ja estan essent processats.

Dissabte a la tarda vaig tenir reunió amb un president d’associació de veïns, a les 19.30 assemblea dels Amics del Castell, i a les 21h,   la“Fiesta del Turrón de la Casa de Andalucía”. Em va tocar una panera enorme després de comprar unes butlletes que ens vam partir amb el Regidor d’Esports.

Diumenge vaig assistir al pavelló a la matinal de la “Marató de TV3” amb els clubs d’arts marcials de Figueres; i vaig tancar la setmana amb el concert solidari en benefici de Càritas: el Messies de Händel va sonar al Jardí de la mà del mestre Comellas i l’Orquestra UNESCO de Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada