diumenge, 27 de març del 2011

El PSC figuerenc presenta una llista renovada

3 comentaris:

  1. Benvolgut Pere,
    Voldria saber perquè tens tan d'interès a tenir a prop l'Enric Ruiz-Geli. Ningú negarà que és famós, però a uns quants ens sembla que ven fum, que és més relacions públiques que arquitecte, que té un discurs buit, construït sobre quatre tòpics i quatre idees políticament correctes. Em podries citar una obra seva que sigui realment útil? Que serveixi per a alguna cosa més que per a vendre ciutats, per posar l'etiqueta de moderns als polítics que l'han contractat, i per engrandir el seu ego i el seu compte corrent? Amb aquest perfil, em semblaria més adequat per presentar en Santi Vila, però no el cap de llista de la candidatura que penso votar.

    ResponElimina
  2. A mi la presentació em va semblar del tot correcta, però no conec el senyor Ruiz-Geli. Tot i així, llegint les coses que el senyor Google m'acaba de comentar d'ell, doncs sembla que té un bon currículum.
    Però en qualsevol cas, la presentació que es va fer de les persones, si bé alguns dels padrins eren coneguts, altres no ho eren i l'objectiu, de presentar la persona i parlar una mica d'ell, crec que va ser del tot assolit.

    ResponElimina
  3. Anònim .;

    La veritat és que el conec des de fa molts anys igual que la seva família,només per això ja em va fer il·lusió. A més ara si sumen altres raons familiars. Dit això jo conec l'edifici Media Tic i la veritat és que em sembla interessant i útil. El que se d'ell és que a diferència d'altres em va mostrar que va respectar del tot el pressupost i que quasi tots els materials i l'enginyeria són del pais.
    Per últim és un Figuerenc amb talent i m'agradaria poder-ne tenir més ben propers a veure si aconseguim els nostres objectius.
    Compto amb tu!

    Salut

    ResponElimina