diumenge, 17 de juny del 2007

Feina feta

El dijous 14 a tres quarts de 10 vaig anar a la G.U a acomiadar-me dels comanaments. Va ser un moment emotiu perquè em varen regalar una placa amb la inscripció "gràcies per haver fet entrar la Guàrdia Urbana al segle XXI". Em vaig emocionar, m'havien agafat a contrapeu, no hi comptava. Vaig estar molt content, ho entenc com un reconeixement a la feina feta i això per mi no té preu, gràcies de part meva a Josep M Riera, Agustí Vehí, Francesc Rojo i tota la plantilla de la G.U. Gràcies també als funcionaris amb els que he treballat tant com he pogut i com he sabut, Joan Aguer, Natxo Cruz, Miquel Planas, Ladislao Pérez i molt especialment la gent de "personal". Junts hem passat moments difícils però també satisfaccions enormes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada