dissabte, 13 de setembre del 2008

L'estanquera, l'estelada, la fira del vi i visca la mare que ens va ...

Acabo de retornar de la Biennal d’arquitectura de Venècia on he estat a la presentació de la instal·lació del figuerenc Enric Ruíz-Geli on s’hi reprodueix una maqueta de l’edifici que havia projectat a la Plaça Joaquim Xirau.

Quina ha estat la meva sorpresa en tornar! Em trobo l’estanquera penjada a l’Ajuntament i a més els han fotut l’estelada. No tinc paraules! Ja sabeu que no soc gaire amic de banderes i que els sociates vam votar contra la moció d’ERC que demanava no hissar l’estanquera a la balconada i que va sortir endavant amb els vots de CiU. Tot plegat no és una qüestió d’ideologies sinó de respectar el que hi ha, com d’altra banda suposo que es fa per tot arreu, i sinó a canviar-ho.

El que em contraria de tot plegat és que feia molts anys que aquest “affaire” no es donava: no hi havia ni mocions excloents ni banderes.

Bé me’n vaig a la fira del vi que és una cosa sèria. Un esdeveniment anual important per a la ciutat i per a la comarca que reflecteix seriositat i voluntat de fer les coses ben fetes. En definitiva promoció d'una activitat vital per a la comarca i per a tots els homes i dones que viuen de la terra i del comerç. Treballem en aquest sentit i entre tots farem una ciutat, una comarca i un pais millor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada