dissabte, 10 de juliol del 2010

Objectiu 2015


Doncs sí. Ahir a la tarda vaig presentar el nostre projecte de ciutat, que anirem explicant des d'avui i fins a la primavera de l'any que ve. Si us interessa llegir el text de la conferència que vaig pronunciar cliqueu AQUÍ.

Estic plenament convençut que aquest projecte és sòlid i pot treure la ciutat de la decadència, la manca de rumb, l'ambigüitat i el clientelisme que ens ha fet anar quinze anys enrere.

Hem treballat, hem pensat i ho continuarem fent. Tenim projecte, tenim les idees clares i respostes raonades i concretes a totes les inquietuts i necessitats d'una Figueres que ha canviat molt i que és lluny del món i del temps on viu Santi Vila.

El nostre repte, per tant, és retornar el dinamisme i aprofitar l'energia de Figueres per tornar a situar la ciutat al mapa i tornar a ser referència. Vull que ens encoratgem a assolir l’objectiu 2015. Us demano que m'hi acompanyeu, que cregueu que és possible, que cregueu que Figueres, sí, pot brillar amb llum pròpia, pot competir i pot ser una gran ciutat d'oportunitats.


2 comentaris:

  1. No vaig poder assistir a la presentació però he llegit el discurs. El trobo molt interessant i engrescador. Feia temps que no veia una anàlisi tan sintètica i acurada d'alguns dels problemes de la ciutat.

    ResponElimina
  2. Gràcies, per qualsevol cosa que vulguis conèixer sobre el projecte truca 600588628.

    Salut

    ResponElimina