dilluns, 7 de juny del 2010

Preguntes de figuerencs



Un anònim lector del blog em preguntava fa deu dies en relació amb la consulta popular sobre la independència i al post que vaig escriure sobre aquest tema i em demanava informació sobre les despeses que va ocasionar a la ciutat.

Deia textualment: "Els equipaments municipals que van posar al servei dels organitzadors de la consulta, van ser oberts per personal municipal (que hauria cobrat hores extres i, per tant, haurien de comptabilitzar-se aquestes despeses) o no? 

D'altra banda: per a la utilització d'aquests espais, es va cobrar taxa a l'organització? 

Si la resposta és no, espero que a partir d'avui no es cobri cap preu públic a cap associació o entitat sense ànim de lucre per a utilització de cap equipament o ocupació de via pública. La resta d'associacions de la ciutat (a qui l'ajuntament ens fa pagar) ho agrairem."


Per tal de respondre una inquietut que imagino compartida per altres figuerencs, vaig fer la pregunta presentant la corresponent instància a l'ajuntament, que ha estat contestada mitjançant l'escrit que us reprodueixo avui al blog.

Recordeu que podeu preguntar-me el que vulgueu enviant un mail a perecasellasborrell@gmail.com

1 comentari:

  1. Hola Pere. Sóc el que va fer la pregunta. En primer lloc, gràcies per informar-te. Entenc que a partir d'avui (tant si hi ha voluntariat com si no), podré esgrimir aquest document perquè no em facin pagar taxes quan utilitzi equipaments municipals com el pavelló. Això del personal voluntari, vaya cuento... Què es pensen? Que la resta d'associacions no funcionen amb personal "voluntari"???

    ResponElimina