diumenge, 23 de maig del 2010

Qui paga mana, no? 2676 raons per contestar


Després de l’entrada "NO ES POT FUGIR D'ESTUDI", he rebut molts correus apressant-me a penjar les dades de la despesa municipal en la consulta del 25 d’abril.

Com que el govern sembla que no tenia prou temps, havíem d’esperar uns dies després d’haver-ho demanat per escrit. Finalment abans d’ahir el regidor Diego Borrego em va fer arribar la seva còpia, que publico.

Un cop coneguda aquesta dada, puc dir que el cost de la consulta per a les arques municipals ha estat de 2.676,00 €. Tornarem a demanar a en Santi Vila que ens en faci una valoració política, perquè, si ens ha costat calers, volem saber l’opinió que mereix al nostre alcalde el resultat de la consulta del 25 d’abril.

Res més, si el govern volia fer aquesta despesa devia tenir les seves raons. El que no és admissible és que Santi Vila es tregui de sobre la pregunta que vaig fer-li al Ple dient-me que ho pregunti als organitzadors!
Tornarem a preguntar-ho!

6 comentaris:

  1. Pregunta: els equipaments municipals que van posar al servei dels organitzadors de la consulta, van ser oberts per personal municipal (que hauria cobrat hores extres i, per tant, haurien de comptabilitzar-se aquestes despeses) o no? D'altra banda: per a la utilització d'aquests espais, es va cobrar taxa a l'organització? Si la resposta és no, espero que a partir d'avui no es cobri cap preu públic a cap associació o entitat sense ànim de lucre per a utilització de cap equipament o ocupació de via pública. La resta d'associacions de la ciutat (a qui l'ajuntament ens fa pagar) ho agrairem.

    ResponElimina
  2. Anònim.;

    Ben aviat presentarem una instància amb les teves preguntes.

    Pere

    ResponElimina
  3. Ostres tu, tenen diners per gastar en cartetes i no en tenen per canviar les faroles que fa un any que están trencades al meu carrer i que ja m'he queixat un munt de vegades i només saben que donar-me excuses. Quina poca vergonya.
    Susana

    ResponElimina
  4. Hola.;

    Demà presentarem la instància que ens demanes. Si vols que et passi el PDF segellat envia'm un correu a perecasellasborrell@gmail.com

    Salut

    Pere

    ResponElimina
  5. Pere,

    Aprofitant que tú sí que contestes als comentaris al teu blog, no com en Santi Vila, que darrerament sembla que no vol dir res o no té res a dir, et comento el següent:

    Estic llegint amb molta preocupació que la gent està molt nerviosa amb l'increment de la inseguretat a Figueres. M'agradaria saber si és cert que hi ha cada vegada més furts/robatoris/etc., si és que hi ha informació de la Guàrdia Urbana.

    Jo veig molts vidres de vehicles i la veritat, no em sento gaire segur si he de caminar per Figueres a la nit, però pot ser sensació meva. Tot i així, els comentaris que s'estan posant al grup de Facebook són una mica escandalosos (sembla ser que parlen de fer patrulles urbanes i es critica els immigrants). Alguna cosa s'ha de fer.

    Jo fa molt de temps que no veig passar a peu policies pel meu barri. No estaria de més que fessin volts. A més, moltes vegades al migdia te'n trobes dos a la sortida d'un col·legi, quan amb un n'hi hauria prou. O en veus tres en menys de 50 metres a la Rambla. Què està passant? És sensació meva o realment estem en una ciutat infravigilada?

    ResponElimina
  6. Hola.;

    El tema de la seguretat ens preocupa i l'anem seguint. En breu farem una compareixença amb la bateria de propostes que pensem que són les adequades per a resoldre el tema.
    Si em coneixes, saps que el tema de la seguretat és quelcom que em preocupa molt i ja vaig ser-ne responsable del 2004 al 2007.
    És un tema delicat que s'ha de treballar a fons.

    Pere

    ResponElimina