diumenge, 6 de novembre del 2016

Setmana de l'1 al 6 de novembre

Ha estat una setmana intensa, però trencada pel festiu del dia 1. El dilluns va ser de pont i em vaig poder dedicar a les meves obligacions d’advocat, amb judici inclòs al migdia. El dia 1 va ser intens, amb un acte molt emotiu al cementiri, intervencions de tots els grups en la línia habitual, exceptuant el representant de la CUP, que va estar en un  pla “diferent”. Em va agradar especialment la presència i intervenció dels alumnes de l’Olivar Gran en els actes.

El dimecres, teníem junta de govern al Consell Comarcal, que s’havia traslladat per la festivitat del dia 2.

El dijous vam mantenir juntament amb el regidor d’esports, César Barrenechea, una reunió a Barcelona amb el secretari general de la UFEC: ens hem començat a moure per buscar opcions que ens permetin fer una nova piscina. Com que era primer dijous de mes, tocava ple a l’Ajuntament. Va ser un ple una mica més ràpid del que és habitual perquè no hi havia mocions i els temes no eren polèmics. L’absència de mocions va venir determinada perquè després d’una picabaralla govern-oposició sobre l’oportunitat de les urgències vàrem arribar a l’acord que tot es presentarà com a màxim els dilluns anterior al ple i així és podran estudiar amb deteniment les propostes.  Estic especialment satisfet de la resolució de la diferència política que hi va haver; a vegades és bo un “toc” per construir coses millors.

Divendres vam tenir primer reunió a Fisersa amb el soci de compromís per analitzar el transport elèctric i la seva renovació a la ciutat; més tard vam fer visita a la pèrgola de les pistes del Cusí i, després, dinar de treball per qüestions relacionades amb temes d’interès públic.

Crec que la feina més important de la setmana ha estat la finalització del documents per a la regeneració del barri de Sant Joan que espero entregar als grups aquesta mateixa setmana per anar tancant la feina prèvia. He dir que estic preocupat i buscant solucions amb la neteja del barri de Sant Joan.

D’altra banda, el meu equip està planificant una ronda de visites a les associacions de veïns per parlar de seguretat.

El cap de setmana ha estat molt intens a nivell polític i ha culminat amb la meva entrada a l’executiva nacional del PSC,  però d’això ja us en faré un post específic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada