dilluns, 30 d’agost del 2010

El cap a un lloc


Avui hem començat el curs polític amb la celebració de diverses comissions informatives a l’Ajuntament de Figueres. La darrera ha estat presidida per l’Alcalde Vila i no he pogut evitar un pensament sobre les funcions i dedicació d’un alcalde o alcaldessa d’una ciutat mitjana. 

Crec que la feina és molta i es fa convenient la dedicació al municipi sense distraccions, com vaig dir al moment de la meva renúncia al meu escó al Parlament de Catalunya: no es pot tenir el cap a dos llocs.

Em reafirmo en aquest pensament i afirmo que, al meu entendre, els alcaldes i alcaldesses de poblacions de més de 10.000 habitants han de dedicar-se al seu municipi,especialment en temps tant difícils com els actuals.

Aprofito per assabentar els lectors del blog que a partir d'ara també hi penjaré les convocatòries dels plens. Per començar podeu consultar l'ordre del dia del proper Ple

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada