dilluns, 22 de febrer del 2010

Davant un probable nou govern a Figueres



Els darrers dies he llegit a la premsa que va quallant la possibilitat que a Figueres es constitueixi un govern majoritari composat per CiU (7), ERC (6), IC (1) i trànsfuga (1). Des del PSC no ens hem cansat de repetir la necessitat que hi hagi un govern sòlid, per tant d’entrada ens agrada l’actitud responsable d’ERC. La veritat és que se m’ocorren molts problemes que pot tenir aquest govern però no és ara ni l’hora el moment de parlar-ne i no voldria que les meves paraules fossin interpretades com una pataleta. Només vull dir dues coses a ERC: la primera que vagi molt en compte que en Vila avui diu blanc i demà negre i la segona: demanar-los que no admetin en Pere Pujulà al govern. En Pere Pujulà és un trànsfuga que va ser escollit a la llista del PSC, vull apel•lar a la responsabilitat d’ERC per tal de no emparar aquest comportament. A més, numèricament el regidor Pujulà no fa cap falta, la majoria és a 11 i ERC, CiU i IC sumen 14!!

3 comentaris:

  1. Amic Pere,
    Et vaig trobar a faltar en la reunió de la comissió del Pla Local de l'Habitatge d'ahir, ja que era de les conclusions finals i tambè volia saber el que dius en el teu blog, sobre que volies preguntar perquè no han deixat tirar endavant un projecte de 100 habitatges de lloguer. Et prego que si aquesta pregunta la fas per altres conductes em facilitis la resposta ja que quan s'és partícip d'una comissió de treball és a tots els efectes.
    Salutacions
    Joan Oliva

    ResponElimina
  2. Joan.;

    Deu haver-hi una confusió perquè jo vaig assistir el dilluns a les 12 a la reunió de la comissió informativa que va aprovar el Pla Local d'Habitatge. Hi ha alguna cosa que no pita aquí. Jo vaig anar-hi el dilluns 22 a les 12 a l'Ajuntament. On vares anar tu?
    Et passaré el dossier amb el tema dels 100 pisos.

    Salut

    PERE

    ResponElimina
  3. Amic Pere,
    Jo vaig anar a la reunió de treball que em va convocar l'ajuntament, el dilluns 22 a les 17 h. de la comissió del Pla Local de l'Habitatge, era a les 5 de la tarda, en la qual hi havia la regidora, els técnics de l'ajuntament, els técnics redactors del pla i la societat civil, aquí era a on jo pensava que hi assistiries, perquè compendràs jo a les comissions informatives no puc assistir, perquè segons deu saber el ROM diu que són integrades exclussivament per a membres de la corporació.
    Per la qual cosa com dius tu alguna cosa falla (no hi ha comunicació).
    Resto a l'espera de la informació del tema del 100 pisos. D'aquest tema et varen donar les explicacions corresponents?.
    Salutacions
    Joan Oliva

    ResponElimina