dimarts, 23 d’octubre del 2007

Ipod i un parell de bones notícies

Avui tornant de Barcelona amb el Catalunya Express he descobert fins a quin punt vivim a l’any de la kika. He intentat escoltar un podcast de l’En Guàrdia i no he pogut, simplement el nivell de soroll del vagó no em permetia sentir-lo tot i tenir el volum de l’Ipod al màxim. Conclusió: o jo estic com una tàpia o hi ha molts anys de diferència entre la tecnologia de l’Ipod i la de la cafetera amb rodes a la que RENFE em fica cada dia. La veritat és que comença a ser preocupant, potser haurem de llogar el Consell d’Administració d’Apple per a gestionar el tren.

No tot són queixes, heu vist que els Figuerencs estem d’enhorabona? a la nostra ciutat hi tenim gent brillant que treballa fort. Em refereixo a l’arquitecte Joan Falgueras que ha estat seleccionat per als premis COAC pel seu projecte per a l’Ajuntament d’Ullastret, la meva felicitació i sobretot la meva satisfacció (i la de tots els figuerencs) per tenir-lo treballant a l’Ajuntament de la ciutat.

Altra qüestió, la jornada sobre TINTIN, altra vegada orgull de ciutat i sobretot les gràcies a Joan Manuel Soldevilla i al Museu de la Tècnica en la persona d’en Xavier Padrosa a qui conec i considero un bon amic, també a tots els que ho han fet possible. Aquestes notícies són bones per a la ciutat i per a tots nosaltres, us ben prometo que seguiré treballant per a que els talents es quedin a la nostra ciutat i els que són fora retornin.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada