dissabte, 27 d’octubre del 2007

Camí de carros i manta

Avui tinc la sort poder marxar una setmana per fer les vacances que em resten, l’any passat vaig fer-ho igual i per raons estranyes vaig acabar no fent-les. Aquest no em passarà. Abans de marxar però assistiré al Castell al centenari de la presó amb la Consellera Tura i els regidors de l’Ajuntament. A la tarda avió a Madrid i després a Pamplona (sempre acabes passant per Madrid, és ben trist) i d’allà demà marxem amb dos companys cap a Santiago amb moto fent enduro, espero que amb 6 dies en farem prou i que arribarem sencers. Trobaré a faltar la meva dona i el meu nen, mai he estat tant temps lluny d'ells.

Quan torni us faré un raport amb fotografies i tot! Mentrestant porteu-vos bé.

Tornaré amb les piles ben carregades per atacar algun problema figuerenc que ja està sortint de mare, ja està bé que uns pocs puguin atemorir la majoria!

Salut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada