dissabte, 27 de desembre del 2008

Ufff!, és tard

Fa estona que m’estic mirant el pressupost municipal, la crisi fa mal, costa encabir les coses i retallar la despesa. Penseu que al cap del carrer totes les despeses reverteixen en la prestació d’un servei públic i es fa difícil dir això allò no! Si a això que ja és prou complicat hi afegim el fet que ens trobem en un govern format per 3 partits amb ideologies diferents...doncs vosaltres mateixos!

Em direu que quan es fa un pacte ja se sap amb qui el fas, i és veritat, durant el mandat el 90 per cent de les decisions estan desproveïdes de qualsevol fons ideològic. Fixeu-vos que la majoria de decisions del quotidià s’acaben prenent per unanimitat amb l’oposició. És en el moment de fer el pressupost on afloren les afinitats, les simpaties, les filies i les fòbies, en definitiva la idea que cadascú té per a fer rutllar el mon. Tot i això estic convençut que ben aviat estarem en condicions de tirar endavant.

Una altra cosa aviat tindrem el nou bus elèctric circulant per la ciutat, sembla ser que s’ha retardat i serà a final de gener. Sabeu que em passar? Doncs que no estava ben informat i vaig dir al barri de l’Olivar gGran que ja el tenien a Madrid, que el pintaven i que a principis de gener començava. Res de res, he quedat ben retratat perquè a Madrid el tenien si, però per una fira i un cop acabada el van tornar dur a Itàlia...espero que aquesta vegada compliran i no m’hauré de sentir cap improperi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada