dimecres, 29 d’agost del 2007

Bon rotllo

Fa dies que tenia ganes de reprendre el bloc, reconec que he passat tres bones setmanes de vacances durant les que he pogut descansar en diferents indrets i sobretot he pogut reflexionar molt profundament sobre tot plegat, (potser hi ha algú que voldria que seguís reflexionant ben lluny però...), la veritat és que soc arribat a una conclusió que em fa molt feliç: em considero un home molt afortunat, en molts moments fins i tot feliç. Tinc una dona i un fill als que estimo de valent i que em corresponen sense límit, no puc dir que siguin el sentit de la meva vida perquè la vida és un assumpte individual en quan és propi i no és bo supeditar-la a res ni a ningú, en això no us equivoqueu mai perquè de vida només en tenim una.Tinc una feina que m’apassiona i que em permet dedicar-me a l’altre passió de la meva vida: la voluntat de servei, vull retornar a la societat el que m’ha donat, primer ho vaig fer com a treballador d’ONG’s i ara com a polític per a la meva ciutat.

No vull però ser pedant ni superb, sé perfectament que aquest estat d’ànim que intento transmetre és molt lluny de moltes persones embargades per problemes força vegades insolubles, ho sé perquè massa sovint he passat per situacions personals, econòmiques i de salut que no desitjo a ningú, els que em coneixeu bé ho sabeu, no sempre m’ha anat bé. Tot el bagatge vital vist durant aquest magnífic mes d’Agost fa que em trobi en un estat d’ànim immillorable, que estigui disposat a treballar i a esforçar-me pel que en aquest moment és cabdal: Figueres. És hora de consolidar infrastructures, de tenir una ciutat immillorable, neta i polida, organitzada, segura, una ciutat que sigui referent.

Em sento, doncs, capaç de treballar pels figuerencs perquè em veig recolzat per un equip i un partit amb homes i dones que cada dia viuen la vida el millor que poden, que intenten ser feliços, que tenen amics i família i sobretot son nets de cor perquè cada dia s’accepten com som, sigui quina sigui la seva circumstància. Segur que no fallarem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada